Dok čekaš sabah sa šejtanom

Sinoć sam čekao sabah sa šejtanom i ostao živ.
Prepodne sam  šetao sa drugarom i usled priče
o struji naleti na mene baba malo ružnija od babe Kurane
i reče nam :"Bježte djeco s puta ide baba ljuta. A djeca joj
kažu ?" Ja joj rekoh:"Dobar dan baba" a ona ponovi " Djeca joj kažu
dobar dan baba!".U bre !
Posle sam uradio struju na razvodnom ormaru mašine i sto puta sebe
proveravao i uspeo da ostanem živ.
Večeras kad ne budem išao kao i obično što ne idem u crkvu na
večernju molitvu može da me stigne lik iz maratonaca i da
mi poželi dobro veče.Znaću da sam sigurno u zoni
koje do sada nisam bio svestan.Pitam se kad ću da umrem
i onda da nastavim da živim kao čovek negde daleko odavde
od ove zemlje Srbije pozicionirane u zoni sumraka.
Ili kao što Kusturica jednom reče:" Sprovodite vaše ideje u delo.Možda će vas zbog toga ljudi baš mrzeti ali je lep osećaj kad završite posao!" 

Comments

Popular Posts