Živite da bi umr-li

Da nam vesti iz sata u sat nisu potrebne siguran sam a uveren sam u to nakon dve skore smrti:Jovanke Broz i Tijanića .Moje lično saučešće porodici i ožalošćenima.Iz sata u sat ista objava iritirajuće i degutantno deluje ponavljanje da sam u jednom trenutku i pomislio logički sad je umro pa oživeo pa umro i tako u krug.Smrt je i dalje vest koja prodaje vesti.Morbidno!Opet vam svima želim da živite tako i da budete slavni kao Lu Rid i kad umrete da vam se dele slike društvenim mrežama cela dva dana,e to je uspeh.Natrpani dnevnim poslovima i malo plaćeni stanovnici Srbije kao što sam takav i ja sam napadnuti smo negativnošću sa svih strana tako da nam i smrt izgleda ironično.Blago nama sa našim medijima a naši mozgovi neka su tu gde jesu jer za bolje i nisu.


Comments

Popular posts from this blog

Polupismena Komunikacija